BETA MY2021

Geplaatst door Martine 01-09-2020 0 Reactie(s)

 

BETA MY21

The red enduro is back and in better shape than ever!


 




Vanaf nu verkrijgbaar bij Resa-racing! MY21 Beta motoren.
 


 

Compleet nieuwe Beta's. Van top tot teen aangepakt. Nieuw chassis, redesigned blok, vernieuwde kappen. Alles met het oog op prestaties!

De enduro serie kent 8 (!!) nieuwe modellen.

 

4-Takt: RR 350, RR 390, RR 430, RR 480

2-Takt: RR 125, RR 200, RR 250, RR 300

X-Trainer: 250 en 300

 

RR50: RR 2T 50, RR 2t 50 Sport, RR 50 Racing,

RR 4t 125 LC


Na twee maanden zonder offroad-rijden, zijn de Red World Champions of Enduro terug met een nieuw model.
De Italiaanse motor die volledig is ontworpen en geassembleerd in Betamotor's Rignano sull'Arno in Italie, brengt de nieuwe 2021 RR-reeks met tal van evoluties van het nieuwe generatie model gelanceerd in 2020.

 

In 2019 behaalde het wereldberoemde duo Steve Holcombe en Brad Freeman een dubbel wereldoverwinning, ongekend voor Beta. Holcombe werd E3 Wereldkampioen, terwijl Freeman hetzelfde resultaat behaalde voor de prestigieuze Enduro GP.

Naast de tests die zijn uitgevoerd tijdens de wedstrijden, heeft het enorme succes van de RR's onder enthousiastelingen over de hele wereld de Betamotor-technici in staat gesteld om de RR's verder te testen, ontwikkelen en verbeteren, wat resulteert in een 2021-fiets die een mix is ​​van hoogwaardige, technologische innovatie en rijplezier.

 

Een agressievere look en een geheel rode kleur zijn de kers op de taart voor dit modeljaar - met het Beta-logo in het middelpunt van de radiatorkappen.

Proefrijden en interesse? Neemt u voor de zekerheid contact op voor de actuele voorraad bij ons in de showroom!

Wist u dat? 
Resa-Racing organiseert jaarlijks in de herfst een Beta Testdag zodat u in de gelegenheid bent om alle nieuwe modellen te bekijken en te testen op een volwaardig Enduro parcours! 



MODELLEN MY21


 

De RR 125 is de kleinste fiets in het Beta-assortiment, het is de lichtste en gemakkelijkst te besturen. In pure racestijl is hij geschikt voor zowel jonge rijders die uit de lagere categorieën komen als meer ervaren rijders die op zoek zijn naar een leuke fiets.






 





 

 

De RR 200 is uitgerust met een 125cc onderblok met een 200cc cylinder. Dit zorgt voor een hele lichtgewicht wendbare motor met toch verrassend veel vermogen.




 

 

 


 

 

De RR 250cc is ideaal voor wie op zoek is naar een zachtere tweetaktmotor met iets minder vermogen en koppel dan de topmodellen om uitstekende rijeigenschappen te garanderen.



 






 


 

 

De RR 300cc tweetaktmotor is gemaakt voor degenen die een grote motor met een aanzienlijk koppel bij elke snelheid waarderen. Geschikt voor wie een lange versnelling prefereert.





 



 

 


 

 

De RR 350cc: dit is de gemakkelijkst te besturen fiets in de reeks van viertaktmodellen; hij is voorstander van rijden met hoge toerentallen, maar behoudt een zeer lineair vermogen.









 





De RR 390cc: met een ideale verhouding tussen rijgedrag en vermogen, ligt het winnende kenmerk in zijn uitstekende tractie.|










 





De RR430cc: een krachtige motor die op zijn best is wanneer de rijder de lange versnellingen en het aanzienlijke koppel benut.









 



 

De RR 480cc: Deze motor komt het best tot uiting in grote open ruimtes. De kenmerken zijn vergelijkbaar met het 430-model, maar met nog meer koppel en vermogen, geschikt voor meer ervaren en fysiek fitte rijders.










 


De lijst met updates:

  • Bijgewerkt chassis in het balhoofdgedeelte en in de versterkte platen voor een verbeterd gevoel en duurzaamheid. De meegeleverde accessoires zijn aangepast om een betere bescherming tegen slijtage te bieden.
  • Verbeterd subframe achter, robuuster en duurzamer.
  • Nieuwe zijpaneelmontage, voor eenvoudigere installatie.
  • Bijgewerkte tankafdekkap voor verbeterde montage.
  • Vernieuwd zadel verbeterd op zowel de bodemplaat als het schuim - biedt nu betere ondersteuning voor een comfortabelere rit.
  • Optimalisatie van de luchtfilterbox voor verbeterde waterdichtheid; nieuwe montage in het filterinspectiezijpaneel voor een praktischer gebruik.
  • Nieuw elektrisch systeem, met verbeterde laadefficiëntie.
  • Upgrade van talrijke interne componenten van de ZF-vork om de vloeibaarheid en betrouwbaarheid verder te verbeteren.
  • Nieuwe schokdemperinstelling om de tractie te vergroten.
  • Bijgewerkte snelheidsmeter voor betere betrouwbaarheid en precisie.
  • Nieuwe felrode kleuren en afbeeldingen.

 

Bent u geinteresseerd in een Beta MY21 en wilt u graag eens proefrijden? 
Dat is zeker mogelijk bij ons op ons proefparcours!

Neemt u voor de zekerheid voortijds contact met ons op om vrijblijvend een proefrit in te plannen.  

 

 

 

 

Laat een bericht achter